Si am facut cunostinta cu Simon Toyne

Joi, 24 noiembrie 2011, a avut loc lansarea bestseller-ului international “Sanctus” in Romania.

Chiar cu o zi inainte de lansare am terminat de citit cartea. Este prima carte dintr-o trilogie. Si asa cum era de asteptat te lasa sa doresti mai mult, te lasa sa astepti cu nerabdare cartea urmatoare, ca sa stii ce urmeaza sa se intample.

Cu toate ca ajunsese abia cu o seara inainte in tara, in aceeasi zi inainte de lansare avusese deja 4 interviuri la diferite posturi TV (2 in direct si 2 inregistrate). Iar la 6 seara cand am ajuns acolo inca mai avea energie sa faca cunostinta cu fiecare persoana in parte care a venit la eveniment si sa schimbe cateva cuvinte.

M-a impresionat un om simplu, foarte deschis si cu o personalitate fermecatoare.

Andrei Gheorghe (brand ambassador Editura All), Simon Toyne, Mario Demezzo(editura All).

Ce stiam deja despre Simon Toyne si carte:

Dupa ce a lucrat 10 ani in televiziune, se apropia de pragul de 40 ani si incepuse sa intre in criza varstei mijlocii, si-a dat seama ca daca nu ia acum o hotarare sa-si urmeze visul (acela de a scrie o carte) nu o va mai face niciodata. Si spre socul tuturor rudelor si prietenilor, si-a dat demisia si a inceput sa scrie cartea. Iar cu 2 ani jumatate mai tarziu s-a trezit ca este intr-un turneu international de promovare a cartii, iar cartea sa este un bestseller.

Ce am aflat nou: 

Simon Toyne

In timp ce discutam cu el, am mentionat ca mi-a placut foarte mult finalul cartii si anume secretul (Sacramentul – cum este numit in carte) pe care abia astepti sa-l afli pe tot parcursul lecturii. Nu mai gasisem in nici o carte aceasta idee. Mi-a zis si el ca a fost foarte mirat cand i-a venit ideea asta si dupa aceea a inceput sa caute pe internet sa vada daca a mai fost abordata anterior de alti autori, si se pare ca nu mai fusese atins de nimeni acest subiect. Lucky him, zic eu! 🙂

Un alt lucru interesant care l-am aflat direct de la autor a fost referitor la personajele si anume modul in care le-a creat. L-am intrebat daca atunci cand crea caracterele din carte, s-a inspirat de la oamenii din jurul lui (rude, prieteni, cunostinte etc). Nu stiu de unde se inspira alti autori, pentru ca el este primul pe care am avut ocazia sa-l cunosc personal si sa-i pun aceasta intrebare. Ce a facut el a fost asa, a cautat poze pe internet cu diferiti oameni (fie persoane celebre, fie poze gasite arbitrar pe net), le-a pus pe toate intr-un folder si in timp ce compunea povestirea se uita la poze si descria personajele. A recunoscut ca s-a inspirat si din oameni cunoscuti din jurul lui, dar nu a vrut sa dea nume, nevrand sa afle ei despre cine este vorba. 😀

A 2 carte tocmai a fost terminata luna trecuta si urmeaza sa fie publicata in primavara 2012 in UK mai intai, urmand sa apara si in alte tari.

Iar in decembrie anul curent va incepe sa scrie a 3 carte din trilogie.

Eu personal astept cu nerabdare aparitia urmatoarelor carti din aceasta serie.
Pentru cei care inca nu au citit-o, cartea o puteti cumpara aici.
Lectura placuta 🙂

This entry was posted in Books, Events and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Si am facut cunostinta cu Simon Toyne

  1. Pingback: Simon Toyne, autorul bestsellerului internaţional Sanctus, vine în România | Alice

Leave a Reply

