Ce am invatat in 2011…si nu numai

Am invatat ca trebuie sa iertam. Trebuie sa ne iertam parintii pentru ca nu ne-au crescut asa cum am fi vrut noi, ca (poate) nu au stiut sa ne sustina in momentele in care am avut cel mai mult nevoie de asta. Dar asta nu inseamna ca nu ne-au oferit toata dragostea si suportul lor si tot ce au avut ei mai bun.

Trebuie sa ne iertam fostii iubiti, pentru ca nu ne-au iubit asa cum ne-am fi dorit noi. Nu poti iubi din nou, nu poti merge mai departe, nu poti avea o iubire pura si curata, daca nu ai scapat de resentimentele si de tristetea si amaraciunea din suflet pentru ceva ce e deja in trecut. De ce ne tinem de trecut? De ce nu vrem sa-l lasam sa ramana acolo, de ce-l aducem cu noi in prezent prin gandurile si ideile noastre? Fiecare clipa ar trebui sa fie plina de idei noi, idei frumoase despre viitorul nostru stralucit. Iar din trecut ar trebui sa ramanem doar cu amintiri si momente care ne fac sa zambim.

Trebuie sa ne iertam prietenii care ne-au inselat asteptarile si ne-au tradat. Trebuie sa facem asta, si sa nu ramanem cu ura in suflet, pentru ca si noi la randul nostru la un moment dat am dezamagit pe cineva, nu ne-am tinut o promisiune, am facut pe cineva sa sufere, sa planga, sa fie trist.

Toate lucrurile in viata se intorc inapoi inmultite. Daca ai facut pe cineva sa sufere, o sa suferi de zece ori mai mult la randul tau. Daca ai facut pe cineva fericit, o sa fii de o suta de ori mai fericit la randul tau.

Am invatat ca indiferent unde te-ai afla in aceasta lume, indiferent cu cine ai fi, trebuie sa ai un punct de reper. Undeva unde te poti ascunde de toate necazurile, undeva unde sa uiti de toti si de toate si doar sa fii Tu cateva zile.

Am invatat ca cel mai important lucru in viata este familia, si ea este punctul meu de reper. Nu stiu daca cred in prietenii pe viata. Prietenii vin si pleaca, modurile de viata se schimba si drumurile se despart. Prieteni noi poti gasi oriunde si oricand. Si doar familia va fi intotdeauna acolo pentru tine, la bine si la greu, pana cand….

This entry was posted in Thoughts and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

